خبرنگاران زمینه برای جذب سرمایه گذاران در تربت حیدریه فراهم است

به گزارش سفر به آنتالیا، تربت حیدریه- خبرنگاران- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه با بیان این که از کارآفرینانی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه را داشته باشند حمایت می شود گفت: با تلاش های اجرا شده زمینه برای جذب سرمایه گذاران در این شهرستان فراهم است و از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده می شود.

خبرنگاران زمینه برای جذب سرمایه گذاران در تربت حیدریه فراهم است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

علی رستمی روز سه شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور جمعی از مسوولان دستگاههای اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شهرستان تربت حیدریه اضافه کرد: دولت از تمام طرح هایی که امکان سرمایه گذاری در آنها وجود دارد و باعث رفع بیکاری شود، حمایت و زمینه را برای جذب سرمایه گذاران فراهم می کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیز جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تربت حیدریه با موضوع پیگیری مسائل واحدهای تولیدی به طور مستمر در فرمانداری برگزار می شود تا واحدهای تولیدی راکد و یا نیمه راکد، زودتر به چرخه تولید بازگردند.

فرماندار تربت حیدریه گفت: همایش فرصتهای سرمایه گذاری این شهرستان در آینده به عنوان راهکاری برای جذب سرمایه گذار برگزار می شود.

رستمی اضافه کرد:هم اینک کل کشور در شرایط متاثر از شیوع ویروس همه گیر کرونا قرار گرفته است لذا نمی توان فعلا زمان دقیقی برای این رویداد بزرگ اقتصادی معین کرد.

وی ادامه داد: قصد داریم در قالب برپایی یک همایش ملی، به معرفی ظرفیت و توانمندی های این خطه بپردازیم و به طور کلی داشته های خود را در ویترینی شفاف در معرض دید کارآفرینان و سرمایه گذاران قرار دهیم.

فرماندار تربت حیدریه گفت: این شهرستان در حوزه صنایع و معادن و همچنین بخش کشاورزی از ظرفیتهای فراوانی برخوردار است.

رستمی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزیهای اجرا شده توانمندیهای شهرستان تربت حیدریه در قالب برپایی نمایشگاه تخصصی زعفران، ابریشم، فیروزه و صنایع وابسته به این سه محصول پایه ای در معرض دید عموم قرار می گیرد تا زمینه جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران به این خطه فراهم آید.

مرکز شهرستان 210 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1278

به "خبرنگاران زمینه برای جذب سرمایه گذاران در تربت حیدریه فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمینه برای جذب سرمایه گذاران در تربت حیدریه فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید