خبرنگاران اخبار انتخابات مجلس یازدهم در گلستان

به گزارش سفر به آنتالیا، گرگان - خبرنگاران - هادی حق شناس استاندار گلستان ساعاتی پیش از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در چهار شهرستان غربی این استان؛ از ستاد انتخابات این شهرستانها سرکشی و آخرین شرایط را با مسوولان و مجریان به بحث و گفتگو گذاشت.

خبرنگاران اخبار انتخابات مجلس یازدهم در گلستان

با ما همراه باشید و درباره sportwomanwatch.umeblog.ir بیشتر بدانید.

به گزارش پنجشنبه شب خبرنگاران؛ همچنین دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت که تمام شرایط و ملزومات برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه غرب استان برای فردا جمعه 21 شهریور آماده است.

ملک حسینی هنگام بازدید از ستاد انتخابات در فرمانداری های بندرگز و گمیشان گفت: صبح امروز تبلیغات مجلس سرانجام یافت و لازم است هیات های اجرایی و نظارت با تشدید نظارت از هرگونه بروز تخلف در این زمینه جلوگیری کنند.

وی افزود: دور دوم انتخابات مجلس یازدهم تمام الکترونیک برگزار و نتیجه آن در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.

به گفته وی 198 هزار نفر در حوزه انتخابیه غرب استان گلستان شامل شهرستانهای گمیشان، ترکمن، بندرگز و کردکوی واجد شرایط رای دادن هستند و رای گیری از ساعت 8 صبح فردا جمعه در 244 شعبه شروع می شود.

وی از رای دهندگان خواست هنگام رای دادن نوزدان و بچه ها را همراه خود نداشته باشند.

فرماندار شهرستان گمیشان نیز در نشست عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان گفت: 60 کننده شبکه بهداشت و درمان در تمامی شعب اخذ رای شهرستان بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت دارند.

احمد دستمرد گفت: قبل از شروع رای گیری از سلامت عوامل شعبه اطمینان حاصل شده است و تمام وسایل و تجهیزات شعب پیش از شروع رای گیری ضد عفونی می شود.

وی افزود: رای دهندگان هنگام مراجعه به شعب اخذ رای حتما باید از ماسک، اتوماتیک شخصی و دستکش استفاده و فاصله اجتماعی را در تمام مراحل رعایت کنند.

فرماندار و رییس مرکز حوزه انتخابیه کردکوی نیز در آخرین جلسه هماهنگی با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس گفت: برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی چه قبل و چه بعد از سرانجام انتخابات و اعلان نتایج ممنوع است ضمن اینکه حرمت ماه محرم و نیز پروتکلهای بهداشتی باید رعایت شود.

ابراهیم قدمنان افزود: صندوقهای اخذ رای در چهار شهرستان غرب استان گلستان 244 صندوق است که از این میان 230 مورد ثابت و 14 صندوق سیار است.

وی افزود: 76 صندوق رای برای اخذ رای اهالی شهر و روستاهای کردکوی و دو صندوق نیز در مناطق کوهستانی و سخت گذر شهرستان پیش بینی شده است.

همچنین سرپرست فرمانداری بندرترکمن گفت: 33 شعبه در شهر ترکمن و 26 شعبه در دو بخش مرکزی و سیجوال شهرستان با رعایت دستورالعمل بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

سید صادق شیرنگی افزود: در مجموع حدود 1100 نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای انتظامی و ستادی در امر برگزاری انتخابات شهرستان بندر ترکمن مشارکت دارند.

احمدی فرماندار بندرگز نیز گفت: در این شهرستان تمام تمهیدات لازم برای مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگاران در سرانجام انتخابات دور اول حوزه انتخابیه غرب گلستان، عبدالجلال ایری 21 هزار و 183 رای و رجب محمد آبادی 14 هزار و 983 رای به دست آوردند و بدلیل کسب نکردن اکثریت آرا بخت خود را برای رسیدن به کرسی بهارستان فردا امتحان خواهند کرد.

در مرحله اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 118 هزار و 737 نفر در انتخابات حوزه غرب گلستان شرکت کردند.

استان گلستان با 6 حوزه انتخابیه اصلی هفت کننده در مجلس شورای اسلامی شامل 2 نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، یک نفر از رامیان و آزادشهر، یک نفر علی آباد، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه دارد.

در انتخابات دوم اسفند پارسال 129 کاندیدا برای کسب هفت کرسی در 6 حوزه انتخابیه گلستان خود را در معرض ارزیابی و انتخاب یک میلیون و 330 هزار واجد شرایط رای دادن قرار دادند که 71 هزار نفر از رای دهندگان رای اولی بودند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه 21 شهریور برگزار می شود.

استان گلستان حدود 1.9 میلیون نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1235

به "خبرنگاران اخبار انتخابات مجلس یازدهم در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار انتخابات مجلس یازدهم در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید