حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 16هزار سالمند

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 16هزار و 543 خانوار با جمعیت 34 هزار و 782 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سالمند هستند.

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 16هزار سالمند

به گزارش خبرنگاران، قباد مبشری در همایش تجلیل از سالمندان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 40 هزار خانوار تحت حمایت از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اضافه کرد: 16 هزار و 543 خانوار با جمعیت 34هزار و 782 نفر از مددجویان این نهاد را در امسال سالمندان تشکیل می دهند.

وی بابیان اینکه سالمندان به عنوان سرمایه های ارزشمندی هستند که مردم و خانواده ها باید بیش از بیش از فیض حضور آن ها بهره مند شوند، اظهارکرد: رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد ضعیف و نیازمند جامعه است و ازجمله برنامه های این نهاد در خدمات رسانی به سالمندان بازدید از خانواده سالمندان در قالب طرح مفتاح الجنه است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات کمیته امداد برای سالمندان گفت: تمامی خدمات این نهاد از جمله معیشتی، پرداخت هزینه های درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی، برگزاری کارگاه های آموزش گروهی سالمندان با موضوع سلامت روان و بهداشت، اردوهای زیارتی، یاری به اشتغال فرزندان و جهیزیه، تأمین مسکن و تسهیلات قرض الحسنه ازجمله خدمات این نهاد به مددجویان سالمند است.

مبشری توضیح داد: در زمینه ارائه سبدغذایی به سالمندان، در امسال 11میلیون و 200 هزار تومان در قالب سبد غذایی به 373 نفر از سالمندان بیمار و زمین گیر استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اعزام سالمندان به اردوهای زیارتی، اعلام کرد: به مناسبت هفته سالمند، 20 نفر از سالمندان تحت حمایت این نهاد در استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

لازم به ذکر است که در این مراسم از تعدادی از مددجویان سالمند تجلیل بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 420

به "حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 16هزار سالمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 16هزار سالمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید