حضور تمامی گروه ها موجب پرشور برگزار شدن انتخابات می گردد، عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است

به گزارش سفر به آنتالیا، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: امیدوارم همه با هم در انتخابات آینده شرکت نموده و ملت عزیز ایران نیز انتخاب اصلح داشته باشند.

حضور تمامی گروه ها موجب پرشور برگزار شدن انتخابات می گردد، عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با ، درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس گفت: امیدوارم همه احزاب با تمام توان وارد صحنه شوند.

وی با بیان اینکه حضور تمامی گروه ها موجب پرشور برگزار شدن انتخابات می گردد، ادامه داد: در شرایط فعلی مردم از اصلاح طلبان و از دولت فعلی به شدت ناراضی هستند و طبعا وقتی در فضای نارضایتی کسی وارد صحنه گردد، پیروز نمی گردد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی توضیح داد: امیدوارم همه با هم در انتخابات آینده شرکت نموده و ملت عزیز ایران نیز انتخاب اصلح داشته باشند.

بادامچیان درباره حملات چند روز اخیر به مقرهای نیروهای حشدالشعبی عراق گفت: به طور طبیعی عراق به سمت کشور منسجم و قوی پیش می رود.

وی ادامه داد: حشدالشعبی نیروی ارزشمندی در عراق بوده و طبعا مخالف و موافق دارد و باید هوشمند بوده و با تدبیر با این مسائل برخورد نمایند.

بادامچیان درباره خروج امارات از ائتلاف با سعودی ها در جریان حملات به یمن خاطر نشان کرد: عربستانی های گرفتار در باتلاق یمن به دنبال ارتباط و همکاری با ایران هستند.

وی اضافه نمود: اینها فکر می کردند که می توانند یمن را در هم بشکانند، اما همانطور که دیدید با مقاومت نیروی های مردمی انصارالله یمن روبرو و شکست های سختی را متحمل شدند.

بادامچیان ادامه داد: انصارالله یمن یکی از قدرتهای جبهه مقاومت در منطقه بوده و به سلاح های تهاجمی و پهپادهای پیشرفته دست یافته و ائتلاف سعودی ها و امارات توان مقابله با انصارالله یمن را ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 251

به "حضور تمامی گروه ها موجب پرشور برگزار شدن انتخابات می گردد، عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تمامی گروه ها موجب پرشور برگزار شدن انتخابات می گردد، عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید