حزب ندا: مذاکرات هسته ای با دو پیش شرط حفظ عزت ملی و تأمین منافع ملی ادامه یابد

به گزارش سفر به آنتالیا، حزب ندای ایرانیان از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده درخواست کرد تا با بی اعتنایی به درخواست های کاسبان تحریم، مذاکرات هسته ای را با دو پیش شرط حفظ عزت ملی و تأمین منافع ملی تا حصول توافق نهایی با جدیّت ادامه دهند.

حزب ندا: مذاکرات هسته ای با دو پیش شرط حفظ عزت ملی و تأمین منافع ملی ادامه یابد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان با دستور آنالیز فرایند مذاکرات وین، ایجاد محرومیت برای اساتید دانشگاهی، بحران کروناویروس و هفتمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان با حضور اعضای شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان برگزار گردید.

در بخش اول این نشست با آنالیز فرایند مذاکرات وین اعضای شورای سیاست گذاری تأکید کردند که شرایط اقتصادی کشور نشان می دهد که امروزه دو پیش شرط برطرف تحریم های ظالمانه از یک سو و برطرف مانع بزرگ تعاملات اقتصادی با دنیا راهکار بسیاری از مسائل شده است.

حزب ندای ایرانیان در این نشست تأکید می نماید که موفقیت دولت سیزدهم، موفقیت و پیروزی همۀ جناح های سیاسی و همۀ ملت ایران است، بر همین اساس از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده درخواست دارد تا با بی اعتنایی به درخواست های کاسبان تحریم، مذاکرات هسته ای را با دو پیش شرط حفظ عزت ملی و تأمین منافع ملی تا حصول توافق نهایی با جدیّت ادامه دهند.

در بخش دیگر این جلسه موضوع بحران کرونا در دستور قرار اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان نهاده شد و اعضا به بحث پیرامون شرایط کرونا در ایران و مدیریت بحران کرونا پرداختند. اعضای شورای سیاست گذاری ضمن هشدار در مورد بروز موج ششم کرونا، تأکید کردند:

طبق توصیه سازمان بهداشت دنیای و وزارت بهداشت سریعترین راهکار کنترل بیماری که هم علمی است و هم اجرایی واکسیناسیون کامل است. خوشبختانه دز های اول و دوم واکسیناسیون با استقبال شهفرایندان روبرو شده، اما متاسفانه آمار دز سوم بسیار کمتر است و باید جامعه را علاقمند به دریافت دز سوم کرد. بر همین اساس خواهان مشارکت جدی تمامی گروه های مردمی جهت واکسیناسیون سرتاسری برای کنترل پاندمی کرونا هستیم. تا به فضل الهی هر چه سریع تر کشور از پیک ششم کروناویروس عبور کند و زندگی عادی دوباره در جریان افتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2022

به "حزب ندا: مذاکرات هسته ای با دو پیش شرط حفظ عزت ملی و تأمین منافع ملی ادامه یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب ندا: مذاکرات هسته ای با دو پیش شرط حفظ عزت ملی و تأمین منافع ملی ادامه یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید