حاشیه دربی 90، پوشاندن موقت سیم های برق، جمع آوری بخشی از داربست ها و ترس طرفداران از برخورد با گیت

به گزارش سفر به آنتالیا، داربست هایی که باعث مرگ کودک شش ساله پس از دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان شده بودند، از استادیوم آزادی جمع آوری شدند.

حاشیه دربی 90، پوشاندن موقت سیم های برق، جمع آوری بخشی از داربست ها و ترس طرفداران از برخورد با گیت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در انتها دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر، عماد صفی کمک، کودک شش ساله ای با برخورد به داربست هایی که قبل از گیت های ورودی غربی بود و به جریان برق اتصال داشت جان خود را از دست داد.

این اتفاق حواشی زیادی را به دنبال داشت و خبرنگاران نیز در گزارشی به پشت پرده داربست های اجاره ای در استادیوم آزادی پرداخت. با این حال نگرانی هایی درباره دیدار دربی و باقی ماندن داربست ها برای این بازی وجود داشت که گویا تمهیداتی نه دائمی بلکه موقتی اندیشیده شده است.

پیش از هر چیز، سیم های برقی که بدون ایمنی از تیرهای چراغ برق بیرون زده بود و باعث مرگ کودک شش ساله شد، به صورت موقت پوشانده شده است. همچنین آن بخش از داربست هایی که حادثه آفرین شده بود نیز جمع آوری شده است، اما همچنان در بخش های زیادی از استادیوم همچنان داربست هایی که دور آنها گونی کشیده اند به قوت خود باقیست.

در این شرایط انتظار می رود که مسئولان شرکت توسعه و تجهیز و یگان ویژه که به گفته مدیر مجموعه ورزشی آزادی، داربست ها به درخواست این یگان در استادیوم آزادی نصب می گردد، فکری اساسی برای جمع آوری این داربست ها نمایند تا دوباره مسئله ای برای تماشاگران رخ ندهد.

مسئله جالب توجه احتیاط تماشاگران هنگام عبور از گیت هاست و آنها با احتیاط از میان گیت ها عبور می نمایند که مبادا دچار برق گرفتگی شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 396

به "حاشیه دربی 90، پوشاندن موقت سیم های برق، جمع آوری بخشی از داربست ها و ترس طرفداران از برخورد با گیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دربی 90، پوشاندن موقت سیم های برق، جمع آوری بخشی از داربست ها و ترس طرفداران از برخورد با گیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید