جاذبه های خراسان شمالی بیش از 5 میلیون گردشگر را میزبانی کردند

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا به امروز، پنج میلیون و 724 هزار و 840 نفر از جاذبه های تاریخی فرهنگی، طبیعی و دست ساز استان بازدید کردند.

جاذبه های خراسان شمالی بیش از 5 میلیون گردشگر را میزبانی کردند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور خیلی ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حبیب یزدان پناه اظهار کرد: از این تعداد، 616 هزار و 839 بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، چهار میلیون و 717 هزار 612 بازدید از جاذبه های طبیعی و 390 هزار و 389بازدید نیز از جاذبه های دست ساز استان بوده است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، وی اضافه نمود: خراسان شمالی دارای دو منطقه نمونه ملی و تعداد 22 منطقه نمونه گردشگری استانی و تعداد هشت روستای هدف گردشگری است.

خراسان شمالی پانزدهمین استان ایران به لحاظ وسعت محسوب می گردد. این استان از شمال با کشور ترکمنستان با 281 کیلومتر مرز مشترک، از شرق و جنوب با استان خراسان رضوی، از جنوب غربی با استان سمنان و از غرب با استان گلستان هم مرز است. مرکز استان خراسان شمالی، شهر بجنورد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 696

به "جاذبه های خراسان شمالی بیش از 5 میلیون گردشگر را میزبانی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های خراسان شمالی بیش از 5 میلیون گردشگر را میزبانی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید