تفتیان، غایب بزرگ مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا؟

به گزارش سفر به آنتالیا، مصدومیت سریعترین دونده ایران ممکن است باعث غیبت او در رقابت های قهرمانی آسیا گردد.

تفتیان، غایب بزرگ مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا؟

از سفر با تور عید پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا قرار است طی روزهای 15 تا 18 تیر ماه در هند برگزار گردد. بر همین اساس نیز از امروز (چهارشنبه) رقابت های انتخابی تیم ملی به منظور معرفی نفرات برتر شروع خواهد شد و دوومیدانی کاران برای آنکه عضو تیم ملی در این تورنمنت شوند، باید رکوردهای مد نظر فدراسیون را به ثبت برسانند.

یکی از نفراتی که در رقابت های انتخابی حضور ندارد، حسن تفتیان است. تفتیان در فینال دوی 100 در چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی دچار مصدومیت شد و نتوانست روی سکو قرار بگیرد.

وی پس از بازگشت به ایران، اقدامات لازم را برای بهبود هرچه سریعتر مصدومیتش شروع شد. یکی از این اقدامات دریافت MRI بود تا میزان دقیق این آسیب دیدگی تعیین گردد. جواب MRI تعیین شده و حالا قرار است امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون دوومیدانی در این باره جلسه ای برگزار گردد.

نتیجه این جلسه شرایط حضور یا عدم حضور تفتیان در مسابقات قهرمانی آسیا را تعیین خواهد نمود. در صورتی که تفتیان با داشتن این آسیب دیدگی نتواند تا یک ماه آینده به مرز آمادگی مطلوب برسد، ممکن است غایب بزرگ این تورنمنت لقب بگیرد. به هر حال همه چیز بستگی به جلسه امروز در فدراسیون دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 665

به "تفتیان، غایب بزرگ مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفتیان، غایب بزرگ مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید