تشکیل کارگروه روانشناسی فردی و گروهی در دنیا پساکرونا

به گزارش سفر به آنتالیا، رئیس هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: کارگروه روانشناسی فردی و گروهی در دنیا پساکرونا در این هیئت تشکیل و نتایج اولیه مطالعات و تحقیقات تقدیم سازمان مرکزی شده است.

تشکیل کارگروه روانشناسی فردی و گروهی در دنیا پساکرونا

محمدرضا جابرانصاری در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران، چگونگی فعالیت هیئت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در راستای ابلاغ شیوه نامه فراوری دانش مواجهه با چالش های حاصل از این معضل جهانی و استخراج روش های کاربست این دانش و آنالیز حکمرانی در جهان پساکرونا از سوی دکتر طهرانچی را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: با توجه شیوه نامه ارسالی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی (26 فروردین 99) و نظر به تأکید رئیس دانشگاه بر لزوم فعالیت هیئت های اندیشه ورز برای رصد شرایط کنونی جهان، تحلیل پایگاه علمی غرب و تبیین لزوم حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، کارگروه روانشناسی فردی و گروهی در جهان پساکرونا در هیئت اندیشه ورز استان لرستان تشکیل شد.

رئیس هیئت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان افزود: طی سه هفته کوشش همکاران فایل نهایی تهیه و 18 اردیبهشت سال جاری به سازمان مرکزی ارسال شد. بعضی از اعضای هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز در کارگروه های تخصصی مربوط به شیوه نامه عضویت داشته و فعالیت نموده اند.

هیئت اندیشه ورز چه تأثیری در حوزه علوم انسانی خواهد داشت؟

جابرانصاری در پاسخ به این پرسش که مأموریت هیئت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در شیوه نامه ابلاغی چه بوده و چه تأثیری در حوزه علوم انسانی خواهد داشت؟ عنوان نمود: مطالعات کارگروه تشکیل شده در استان لرستان شروع شده و نتایج اولیه تحقیقات در یک گزارش 38 صفحه ای تقدیم سازمان مرکزی شده است.

وی اضافه نمود: شیوه نامه و بندهای ابلاغی آن، زمینه حرکت در راستای برطرف مشکل و آماده شدن برای زندگی در جهانی پس از کرونا را فراهم می نماید. این حرکت، اثرگذاری بر محیط را فراهم می نماید و به جای آنکه انسان مقهور حوادث باشد با نقشی فعال جهانی آینده را به خوبی رقم خواهد زد.

رئیس هیئت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه تا به امروز جلسه و نتیجه ای از این هیئت حاصل شده است؟ بیان کرد: اگر با رویکرد عملگرا به موضوع نگاه کنیم بهتر است پاسخ این پرسش به آینده و مدت زمانی دیگر موکول گردد؛ چراکه نیازمند تحقیق و آنالیز بیشتر هستیم.

جابرانصاری تبیین کرد: مطمئناً کوشش ارزشمندی که شکل گرفته به نتایج خوبی منجر خواهد شد؛اما بدون تردید مهم تر از نتایج مطالعه در این حوزه خاص، رویکرد اندیشه ورزی دانشگاه بوده که در حال شکل گیری است و می تواند برکات عظیمی را برای دانشگاه و کشور داشته و دانشگاهیان را در صندلی اصلی خود قرار دهد.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1057

به "تشکیل کارگروه روانشناسی فردی و گروهی در دنیا پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروه روانشناسی فردی و گروهی در دنیا پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید