تخریب ویلای یکی از مسؤولان

به گزارش سفر به آنتالیا، دادستان عمومی و انقلاب دماوند از تخریب یک ویلای غیرمجاز متعلق به یکی از مسؤولان شهرستانی اطلاع داد و گفت: این فرد اقدام به تصرف دو هزار و 140 مترمربع از اراضی ملی نموده بود.

تخریب ویلای یکی از مسؤولان

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدتقی تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب دماوند از تخریب یک ویلای غیرمجاز متعلق به یکی از مسئولان شهرستانی اطلاع داد و مطرح نمود: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی به مساحت دو هزار و 140 مترمربع از اراضی ملی شهرستان دماوند واقع در مغانک با تخریب یک ویلای غیرمجاز که متعلق به یکی از مسئولان شهرستان بود، برطرف تصرف به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند اعلام کرد: این اراضی در راستای اجرای حکم قطعیت یافته مبنی بر برطرف تصرف و اعاده وضع به حال سابق توسط عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و با حضور دادستانی از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

وی تاکید نمود: سیاست دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون مسامحه با اشخاصی است که اقدام به دست اندازی به اراضی ملی می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1722

به "تخریب ویلای یکی از مسؤولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب ویلای یکی از مسؤولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید