برگزاری جشن عروسی در اوج بحران کرونا!

به گزارش سفر به آنتالیا، زوج هندوستانی با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا اقدام به برگزاری مراسم عروسی خود در یک تالار کردند.

برگزاری جشن عروسی در اوج بحران کرونا!

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار، شیوع و همه گیری کروناویروس، دنیا را تغییر داده است. شیوع این ویروس خطرناک که یکی از اتفاقات مهم در طول تاریخ بشریت است اکنون تمام معادلات و روابط مالی، اجتماعی و سیاسی را بر هم زده است. تا به امروز بیش از 380 هزار تن در دنیا به کرونا مبتلا شده اند که بیش از 100 هزار نفر بهبود یافته و حدود 17 هزار تن نیز جان خود را از دست داده اند.

شیوع گسترده این ویروس که اکنون در 195 کشور دنیا گزارش شده لزوم رعایت بهداشت از طرف شهروندان در سراسر دنیا را ایجاب می نماید. مورد مهمی که متاسفانه بعضی از افراد با کوچک شمردن خطر نه تنها جان خود بلکه جان افراد یک جامعه را به خطر می اندازند. مانند تصمیم اشتباه یک زوج هندوستانی برای برگزاری مراسم عروسی خود در تالار.

در تصاویری که به تازگی در توئیتر منتشر شده است تعدادی از مهمانان را در محل برگزاری عروسی در کنار عروس و داماد نشان می دهد. بنا به گزارش رسانه های محلی هند در این مراسم عروسی دست کم 50 مهمان حضور داشتند. عروس و داماد با تهیه ماسک و ژل های ضدعفونی نماینده دست کوشش نموده بودند تا محیطی ایمن را برای مهمانان ایجاد نمایند. با این حال بدلیل حضور جمعیت زیاد و از طرفی گسترش ویروس کرونا در هند امکان خطر ابتلا به کرونا برای مهمانان وجود داشت.

انتشار این تصاویر با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: باید در این شرایط بحرانی از تشکیل اجتماعات خودداری کرد. این زوج می توانستند مراسم عروسی خود را به زمان دیگری موکول نمایند.

لازم به ذکر است؛ تا به امروز در هندوستان 511 تن به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 10 تن جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 909

به "برگزاری جشن عروسی در اوج بحران کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن عروسی در اوج بحران کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید