انجام آبرسانی به 4000 واحد مسکن مهر بیرجند

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران: مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی از انتخاب پیمانکار طرح توسعه شبکه مسکن مهر 75 هکتاری بیرجند اطلاع داد و گفت: با اجرای طرح توسعه آبرسانی شبکه مسکن مهر بیرجند آبرسانی به 4 هزار واحد مسکونی انجام شد.

انجام آبرسانی به 4000 واحد مسکن مهر بیرجند

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، سید مجتبی عراقی زاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای احداث شبکه اصلی و فرعی توزیع آب در طرح 75 هکتاری اراضی مسکن مهر، مهرشهر بیرجند مراحل قانونی مشخص پیمانکار طرح مذکور به انجام رسیده و مجری طرح انتخاب و معرفی شده است.

وی اضافه نمود: طرح مذکور با حدود 9 کیلومتر لوله گذاری در مدت چهار ماه اجرا شد که با انجام آن 4 هزار واحد مسکونی از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی درباره قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح های فاضلاب و بازسازی شبکه های آب، توضیح داد: سهم افزایش قیمت آب نسبت به سایر حامل های انرژی ناچیز است و این مسئله سبب زیان انباشته شرکت های آب و فاضلاب شده است.

عراقی زاده با اشاره به تصویب تبصره 3 در سال گذشته، اضافه نمود: از محل عواید این مصوبه در سال گذشته حدود 1.5 کیلومتر شبکه فرسوده اصلاح و بیش از 200 رشته انشعاب فرسوده نیز بازسازی و نوسازی کامل شده است.

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده هر متر مکعب آب در فردوس 8 هزار و 760 ریال و متوسط دریافتی از مشترکان 8 هزار و 715 ریال است، توضیح داد: این مبلغ کمتر از یک پنجم هزینه های تمام شده آب است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 936

به "انجام آبرسانی به 4000 واحد مسکن مهر بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام آبرسانی به 4000 واحد مسکن مهر بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید