انتخابات شورای اسلامی در 53 روستای ورامین برگزار می گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران/تهران فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به شروع ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورای روستا از امروز 16 فروردین گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در 53 روستای بخش مرکزی و جوادآباد ورامین برگزار می گردد.

انتخابات شورای اسلامی در 53 روستای ورامین برگزار می گردد

حسین کاغذلو صبح دوشنبه 16 فروردین ماه در جلسه مشترک با اعضای هیأت اجرای انتخابات شهرستان ورامین گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در 53 روستای شهرستان وارمین برگزار می گردد که از این تعداد ، 15 روستا در بخش مرکزی و 38 روستا در بخش جوادآباد می باشند.

وی توضیح داد: فرایند ثبت نام از داوطلبین شرکت در انتخابات شورای اسلامی از روز 16 اسفند در بخشداری های مرکزی و جوادآباد شروع شده و داوطلبین به سه روش استفاده از نرم افزار موبایلی یا دستکتاپی، مراجعه به پیشخوان های دولت و نیز مراجعه به محل بخشداری می توانند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

وی با اشاره به نقش مهم و مؤثر بخشداران و دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات گفت: تمامی عوامل اجرایی موظفند تا با رعایت اصل بی طرفی ، شفافیت در امور و عمل به قانون، زمینه مشارکت آحاد افراد جامعه در این رویداد مهم سیاسی را فراهم نمایند.

کاغذلو تأکید کرد: دهیاران موظفند فارغ از وابستگی های قومی، دوستی و جناحی به فرد و یا افراد مختلف، زمینه حضور روستائیان را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبر را فراهم نمایند چرا که این امر، بیش از گذشته، عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی می نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین اضافه کرد: بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب ، رای مردم در پیش ما امانت و حق الناس است و باید با تمام توان از این امانت نگهداری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1615

به "انتخابات شورای اسلامی در 53 روستای ورامین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات شورای اسلامی در 53 روستای ورامین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید