سال جاری که هیچ، سال بعد هم قهرمان هستیم، به خاطر سروش گریه کردم

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده درباره شرایط خودش در فصل جاری لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس گفت: خوشبختانه سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم خیلی خوب هم لیگ برتر سال جاری را پشت سر بگذاریم.

سال جاری که هیچ، سال بعد هم قهرمان هستیم، به خاطر سروش گریه کردم

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: سال جاری که قطعاً قهرمانیم و سال بعد هم به طرفداران قول می دهم پرسپولیس قهرمان است.

وی درباره احتمال لغو به جامانده بازی های لیگ برتر توضیح داد: تیم ها هزینه های سنگینی کردند. ما اکنون با 10 امتیاز اختلاف در صدر جدول هستیم. غیر از ما تیم های لیگ یک هم هزینه زیادی کردند.

خلیل زاده که رابطه خوبی با سروش رفیعی بازیکن فعلی سپاهان داشت درباره جدایی این بازیکن از پرسپولیس در ابتدای فصل گفت: سرمربی جدید تیم که آمد تنها دو سه جلسه او را دید. کالدرون به من گفت چیزهایی شنیدم که او را نمی خواهم و من تعجب کردم. شرایط برای سروش رفیعی خیلی سخت بود. من واقعاً گریه کردم. از تیم نوجوانان فوتبال با هم رفاقتمان آغاز شد و تا الان هم ادامه دارد.

خلیل زاده درباره تغییر و تحول کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس در فصل جاری گفت: تغییرات مدیریت که به بازیکن مربوط نمی گردد ولی در مجموع این پرسپولیس است که ضرر می نماید. جابجایی مدیرعامل مداوم مضر است. با وجود تمام این تغییرات باز هم قهرمان می شویم.

وی اضافه کرد: می گویند قهرمانی های پرسپولیس مهندسی شده است. مگر شش سال پیش این تیم قهرمان می شد. ما با وجود پنجره بسته قهرمان شدیم.

خلیل زاده ادامه داد: اسم تیم مان پرسپولیس است و اگر می خواهند تلفظ نمایند درست بگویند. این حرف ها دل طرفدار را می شکند. همین صحبت ها باعث تنش بین طرفداران می گردد.

خلیل زاده درباره بهترین بازیکن فوتبال ایران در سال 98 گفت: مهدی ترابی باعث شد چهار، پنج بازی را ببریم و اکنون اینجای جدول باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 887

به "سال جاری که هیچ، سال بعد هم قهرمان هستیم، به خاطر سروش گریه کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری که هیچ، سال بعد هم قهرمان هستیم، به خاطر سروش گریه کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید