افشاگری پسر مبلغ محبوس سعودی درباره دسیسه چینی ریاض علیه پدرش

به گزارش سفر به آنتالیا، پسر مبلغ محبوس سعودی اظهار داشت که مسئولان ریاض در حال آماده سازی رسانه ها قبل از صدور حکم قریب الوقوع علیه پدرش در ماه ژوئیه آینده هستند.

افشاگری پسر مبلغ محبوس سعودی درباره دسیسه چینی ریاض علیه پدرش

به گزارش خبرنگاران، به نقل از عربی 21، عبدالله العوده، پسر سلمان العوده، مبلغ محبوس عربستانی در توئیتی نوشت: اطلاعات درز پیدا نموده ای درمورد دلایل تاخیرهای مکرر در تشکیل دادگاه پدرم و علت معین یک جلسه بعد از چهار ماه به دست من رسیده است.

وی ادامه داد: علت این است که دولت عربستان در حال آماده سازی یک پیش زمینه رسانه ای درمورد عملیات ترور شخصیتی علیه پدرم سلمان العوده است تا توجیهات برای هر حکم ظالمانه ای در حق وی را آماده سازی کند.

العوده در پی موج بازداشت های سیاسی در دهم سپتامبر 2017 بعد از انتشار توئیتی بازداشت شد. وی در این توئیت نوشته بود که از خداوند می خواهد که بین قلب های متولیان امور در راستای تحقق خیر ملت ها، الفت بیندازد.

پیشتر سازمان حقوقی داون اظهار داشت که طی دیدار های پیشین، سلمان العوده 63 ساله گفت که در زندان ذهبان و در زندان الحائر که به آن انتقال پیدا کرد، مورد بدرفتاری قرار گرفته؛ از جمله اینکه از خواب و به صورت دوره ای از داروها محروم شده است و مورد حمله فیزیکی قرار گرفته و در حبس انفرادی به مدت سه سال از زمان بازداشتش به سر برده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1601

به "افشاگری پسر مبلغ محبوس سعودی درباره دسیسه چینی ریاض علیه پدرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری پسر مبلغ محبوس سعودی درباره دسیسه چینی ریاض علیه پدرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید