افتتاح باغ موزه آبادان در هفته دفاع مقدس

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح باغ موزه آبادان در تاریخ دوم مهرماه، گفت: آبادان و خرمشهر، موزه طبیعی دفاع مقدس و از افتخارات 8 سال دفاع مقدس هستند.

افتتاح باغ موزه آبادان در هفته دفاع مقدس

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

غلامرضا شریعتی شب گذشته 21 شهریورماه در نشست هماهنگی افتتاح باغ موزه و عظیمداشت هفته دفاع مقدس در آبادان، اظهارکرد: در هفته دفاع مقدس بنا است باغ موزه چند استان از جمله خوزستان در آبادان به وسیله ویدئو کنفرانس به بهره برداری برسد. یکسری نواقص جزیی موجود بود که باید هماهنگی های لازم را انجام می دادیم که در جلسه ای نیز کارها هماهنگ و مقرر شد که یکسری از کارها توسط استانداری، منطقه آزاد اروند، پالایشگاه و شهرداری آبادان انجام گردد و باغ موزه برای افتتاح در تاریخ دوم مهرماه آماده گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی اعلام کرد: ان شاءالله بازدید از این باغ موزه برای عموم مردم و همچنین مهمانان ملی، کشوری و کشورهای همسایه خواهد بود.

استاندار خوزستان گفت: البته آبادان و خرمشهر، موزه طبیعی دفاع مقدس و از افتخارات 8 سال دفاع مقدس هستند اما این باغ موزه به عنوان نماد و یادگار برای استفاده نسل فعلی و آینده و آشنایی آن ها با فداکاری ها، جانفشانی ها، ایثارگری ها و کارهای عظیم نسل قبل برای کیان اسلام، انقلاب و ایران است تا همچنین الگویی برای این نسل و نسل های آینده برای دفاع از مرزهای ایران زمین باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1152

به "افتتاح باغ موزه آبادان در هفته دفاع مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح باغ موزه آبادان در هفته دفاع مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید