اعمال محدودیت های ویژه کرونا از 14 تیرماه

به گزارش سفر به آنتالیا، سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه گفت: برای کنترل کرونا در استان کرمانشاه اعمال محدودیت های جدید در نظر گرفته شده است.

اعمال محدودیت های ویژه کرونا از 14 تیرماه

به گزارش ؛ مسعود بهرام نژاد با اشاره به استمرار شرایط قرمز کرونا در استان گفت: متاسفانه در چند هفته اخیر آمار مبتلایان و موارد بستری کرونا در حال افزایش است و همین امر استان را در شرایط قرمز کرونا قرار داده است.

بهرام نژاد خاطرنشان کرد: به همین دلیل اعمال محدودیت هایی در دستور کار قرار گرفته و 17 محدودیت برای مشاغل گروه سوم و چهارم در نظر گرفته شده است.

او افزود: جزییات این محدودیت ها فردا (14 تیر) در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان مطرح خواهد شد و از فردا هم این محدودیت ها لازم الاجراست.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه در خصوص احتمال تعطیلی کرمانشاه در پی ادامه دار شدن شرایط قرمز گفت: تعطیلی به هیچ عنوان در دستور کار ستاد ملی کرونا نیست، بنابراین هیچ استانی هم تعطیل نمی شود.

بهرام نژاد خاطرنشان کرد: فعلا جهت کنترل کرونا محدودیت هایی قرار است اعمال شود و اگر این محدودیت ها جواب ندهد در هفته های آینده تصمیمات دیگری اخذ خواهد شد که بسته به شرایط بیماری دارد.

این محدودیت ها شامل موارد زیر است:

- تعطیلی تمامی قهوه خانه ها، تالار های عروسی، استخر ها و سالن های ورزشی در سطح استان

- ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم در مساجد و حسینیه ها

- پاساژ ها و مغازه های سطح شهر تنها می توانند به کسانی خدمات ارائه دهند که از ماسک و دستکش استفاده می کنند

- رستوران ها و اغذیه فروشی ها تنها به صورت بیرون بر می توانند به همشهریان ارائه خدمت کنند و حق پذیرش مشتری در داخل رستوران را ندارند

- راننده های تاکسی ضمن اینکه خود موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند فقط می توانند مسافرانی را سوار کنند که از ماسک و دستکش استفاده کرده اند. همچنین تاکسیرانان نباید بیشتر از دو نفر در صندلی عقب سوار کنند.

- ممنوعیت تجمع بستگان متوفی در آرامستان ها

- دفاتر پیشخوان خدمات دولت، پلیس +10، ثبت اسناد و املاک، خدمات الکترونیک قضایی، دفاتر ازدواج و طلاق و مراکز تعویض پلاک موظف هستند با جدیت قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند، خودداری کنند.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1126

به "اعمال محدودیت های ویژه کرونا از 14 تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های ویژه کرونا از 14 تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید