اضافه شدن 2 دستگاه خودروی اطفاء حریق به ناوگان آتش نشانی خرم آباد

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران/لرستان شهردار خرم آباد گفت: دو دستگاه خودروی اطفاء حریق به ناوگان آتش نشانی شهرستان اضافه شد.

اضافه شدن 2 دستگاه خودروی اطفاء حریق به ناوگان آتش نشانی خرم آباد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

محمد شریفی مقدم 12 آذرماه، از اضافه کردن دو دستگاه خودروی اطفاء حریق به ناوگان آتش نشانی خرم آباد خبر داد و اظهار کرد: از محل اعتبارات سیل دو دستگاه خودروی اطفاء حریق به ناوگان آتش نشانی خرم آباد اضافه کرده شد.

وی شرح داد: این خودروها دو دستگاه هیوندای هشت تن دو منظوره هستند که هم کاربرد اطفاء حریق دارند و هم می شود از آن ها در امداد و نجات استفاده کرد.

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: این خودروها مجهز به سیستم اطفایی پودر هستند که تا به امروز آتش نشانی خرم آباد فاقد این گونه سیستم اطفایی بوده، دارای مخزن آب 2500 لیتری و مجهز به وینچ 9500 پوندی هستند و دارای قابلیت حمل تجهیزات امدادی جهت حوادث جاده ای هستند.

شریفی مقدم اضافه کرد: این خودروها از محل اعتبارات سیل به ارزش سه میلیارد تومان خریداری شده اند که اکنون ارزش واقعی آن ها بیش از سه میلیارد تومان است.

وی با اشاره به خرید تجهیزات مدرن آتش نشانی و برپایی نمایشگاه تجهیزات در تاریخ 7 مهرماه روز آتش نشانی، بیان نمود: با پیگیری های اجرا شده تا به امروز چندین دستگاه موتور لجن کش دیزلی، کف کش های توان بالا و ژنراتورهای پرتابل جمعاً به ارزش 20 میلیارد ریال و همچنین چهار دستگاه موتورسیکلت پیشرو خریداری و به ناوگان آتش نشانی اضافه شده است.

شهردار خرم آباد ادامه داد: خوشبختانه سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد در حوزه نیروی انسانی متخصص هیچ کمبودی ندارد ولی در بحث تجهیزات آتش نشانی کمبودهایی داریم که رفع آن ها نیازمند کمک دکتر خادمی استاندار لرستان و مدیران ستادی استان به شهرداری است.

شریفی مقدم ضمن تقدیر از همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد، یادآور شد: تشکر ویژه ای از دکتر خادمی استاندار لرستان و گودرز امیری معاون عمرانی استانداری دارم که همواره یار و یاور مدیریت شهری هستند و از مقام ارشد استان درخواست داریم به زیرساخت های آتش نشانی جهت مواقع بحرانی توجه و نگاه خاصی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1383

به "اضافه شدن 2 دستگاه خودروی اطفاء حریق به ناوگان آتش نشانی خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن 2 دستگاه خودروی اطفاء حریق به ناوگان آتش نشانی خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید