استراماچونی: در ماموریت جدید همه با هم هستیم

به گزارش سفر به آنتالیا، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت :در ماموریت جدید همه با هم هستیم و از طرفداران استقلال تشکر می کنم.

استراماچونی: در ماموریت جدید همه با هم هستیم

به گزارش، آندره آ استراماچونی پایان با باشگاه استقلال به توافق رسید و قرار است این مربی ایتالیایی که سابقه راهنمایی تیم هایی همچون اینتر ایتالیا، اسپارتا پراگ جمهوری چک و پاناتینایکوس یونان را دارد، با قراردادی دو ساله راهنمایی آبی پوشان تهرانی را برعهده بگیرد.

استراماچونی نامه خوشامدگویی باشگاه استقلال را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

در پیغام باشگاه خوشامدگویی باشگاه استقلال به استراماچونی آمده است: استقلال یکی از بزرگترین و پیروز ترین باشگاه های آسیا در کشوری که تاریخ بزرگی دارد، در قلب یکی از بزرگترین پایتخت های دنیا با طرفدارانی که عاشق تیم شان هستند، است. تیمی که کولسئومی 100 هزار نفره (اشاره به استادیوم آزادی) دارد و احتیاج به راهنمایی تو برای رسیدن به دروازه های پیروزیت دارد. اینجا، دل های آبی برای دوست داشتن تیمی که یکبار دیگر به دنبال قهرمانی در بزرگترین و محبوب ترین تورنمنتش در آسیا است، پَر می کشد که می تواند سومین قهرمانی این تیم در آسیا باشد. اینجا تو می توانی هنر ایتالیایی خود را پیاده کنی، صدای فوتبالی خود در زمین شعر را خلق کنی و اجازه دهی میلیون ها طرفدار در قلبت جای بگیرند. خوش آمدی اِسترا، ما باید بهترین ها را به خاطر یکدیگر شکست دهیم.

استراماچونی زیر این نامه خوشامدگویی باشگاه استقلال نوشت: ماموریت جدید، همه با هم. برای درک یک رویا. از طرفداران بزرگ استقلال تشکر می کنم. متشکرم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 219

به "استراماچونی: در ماموریت جدید همه با هم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: در ماموریت جدید همه با هم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید