استراماچونی: از باز شدن پرونده ام در کمیته انضباطی بی اطلاع هستم، وکلایم ماجرا را پیگیری می نمایند

به گزارش سفر به آنتالیا، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

استراماچونی: از باز شدن پرونده ام در کمیته انضباطی بی اطلاع هستم، وکلایم ماجرا را پیگیری می نمایند

به گزارش خبرنگاران، آندره آ استراماچونی ادعاهای مربوط به رفتار غیرحرفه ای و اظهارات نادرست پس از بازی با ماشین سازی تبریز در هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشورمان را رد و تأکید کرد هرگز از رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آگاه نشده است.

وی با انتشار بیانیه ای که در اختیار خبرگزاری آنسا ایتالیا قرار داده، اظهار داشت: گفته شده نامه ای از سوی فدراسیون فوتبال ایران ارسال و ادعا شده من رفتار غیرحرفه ای و اظهارات نادرست داشته ام اما چنین نامه ای را دریافت نکرده ام و حتی آگاه نیستم که چنین پرونده ای علیه ام باز شده است. با نقض ابتدایی ترین حقوق دفاعی، هرگونه ادعا در این مورد هرچند مبهم و کلی را رد می کنم. به وکلایم سپرده ام ارزیابی ها و پیگیری های لازم را در این زمینه صورت داده و هر کاری که برای محافظت از چهره حرفه ای و شخصی من می توانند را انجام دهند.

به گزارش خبرنگاران کمیته انضباطی روز گذشته آندره آ استراماچونی را به دلیل رفتار غیرورزشی و اظهارات خلاف واقع، به توبیخ کتبی محکوم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 319

به "استراماچونی: از باز شدن پرونده ام در کمیته انضباطی بی اطلاع هستم، وکلایم ماجرا را پیگیری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: از باز شدن پرونده ام در کمیته انضباطی بی اطلاع هستم، وکلایم ماجرا را پیگیری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید