اردوغان: پهپادهای بیشتری به قبرس شمالی می فرستیم

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز چهارشنبه در تبادل نظر با خبرنگاران در ژنو در حاشیه نخستین نشست جهانی پناهجویان اعلام نمود: کشورهای توسعه یافته و ثروتمند غربی و بعضی کشورهای عربی در آزمون بحران مهاجران رد شدند. حتی کشورهایی که به لحاظ مالی بسیار قدرتمند هستند هنوز اقدامی ننموده و سکوت اختیار نموده اند.

اردوغان: پهپادهای بیشتری به قبرس شمالی می فرستیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

رئیس جمهوری ترکیه همچنین در ارتباط با منطقه امن در سوریه ادعا کرد: اگر پیروز به ایجاد (منطقه امن) شویم به عنوان الگو در تاریخ ثبت خواهد شد. خواهند گفت که شهر یا شهرهای پناهجویان را ترکیه ساخت. این نکته بسیار مهمی است.

اردوغان در ادامه گفت: مسائل جهانی تنها با همکاری های جهانی حل می گردد، فرار کشورها از بحران مهاجرت مشکل را از بین نمی برد.

رئیس جمهوری ترکیه همچنین در خصوص پهپادهای اعزامی به جمهوری قبرس شمالی گفت: در صورت احتیاج تعداد آن را افزایش خواهیم داد. در صورت لزوم هر اقدام ممکن را انجام می دهیم.

وی همچنین درباره توافق اخیر با لیبی نیز گفت: روندی که میان ترکیه و لیبی در جریان است را سرعت خواهیم بخشید و در صورت احتیاج هر لحظه آماده یاری به این کشور هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 633

به "اردوغان: پهپادهای بیشتری به قبرس شمالی می فرستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: پهپادهای بیشتری به قبرس شمالی می فرستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید