آذری: نامه فولاد به سازمان لیگ نباید به کسی بَر بخورد، اجازه استعلام و اعتراض را از همه سلب نکنیم

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی در مورد نامه این باشگاه به سازمان لیگ برای موضوع محرومیت کنعانی زادگان ارائه داد.

آذری: نامه فولاد به سازمان لیگ نباید به کسی بَر بخورد، اجازه استعلام و اعتراض را از همه سلب نکنیم

سعید آذری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره نامه باشگاه فولاد خوزستان به سازمان لیگ درخصوص به میدان رفتن محمدحسین کنعانی زادگان در ملاقات با پرسپولیس، گفت: از سوی کادر فنی، سرپرست و مسؤل رسانه تیم، گزارش هایی دال بر رخ دادن موضوع محرومیت این بازیکن به باشگاه رسیده بود و من به اسم مدیرعامل موظف بودم از حقوق باشگاه دفاع کنم. در این خصوص طبیعی است که اطلاعات کامل نداشته باشیم و برای همین در نامه از لفظ بازیکن غیر مجاز احتمالی استفاده کردیم تا سازمان لیگ به اسم مرجع اصلی و مطلع موضوع آنالیز را کند و جواب محکمه پسند بدهد.

وی با اشاره به اینکه، یکی از وظایف مدیرعامل پیگیری حق و حقوق باشگاه است، اسم کرد: این حق باشگاه فولاد است که درخواستی برای استعلام و پیگیری داشته باشد. الان هم بر اساس درخواستی که داده شده، مراجع ذی صلاح اعلام نظر می نمایند اما برای من جالب این است افرادی که در این زمینه اظهارنظر می نمایند، ظرفیت اعتراض پذیری ندارند. هر اعتراضی نباید حتما دال بر اجرا باشد، بهتر است ظرفیت اعتراض پذیری مان را بالا ببریم و فضا را شلوغ نکنیم.

آذری اظهار داشت: ما در این خصوص ادعایی نکردیم که کسی بخواهد تکذیب کند، علاوه بر این موضوع مربوط به شخصیت حقیقی من نیست. این یک نامه در جهت استعلام و درخواست پیگیری بوده که به وسیله کادر فنی و رسانه تیم به ما اعلام شده است. ما نمی توانیم در این خصوص آنالیز قطعی داشته باشیم و برای همین به سازمان لیگ رسماً اعلام کردیم تا شرایط را روشن نمایند. یادمان نرود ما در صندلی حقوقی این مسائل را مطرح می کنیم و ادعا شخصی در کار نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه طرفداران این تیم هم اعتقاد داشتند کنعانی 4 اخطاره است، توضیح داد: با توجه به وظیفه ای که در باشگاه داریم، قاعدتاً باید استعلام می گرفتیم. در نگارش نامه هم به بازیکن احتمالی غیر مجاز اشاره کردیم. من اگر مدیر هستم، می دانم چطور نامه بنویسم و چه الفاظی را به کار ببرم. این مطالبه طرفداران، کادر فنی و کادر سرپرستی و رسانه تیم بود و من موظف هستم پیگیری کنیم، دیگر نباید به کسی بر بخورد. نباید فضا به سمتی برود که اجازه استعلام و اعتراض را از همه سلب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1747

به "آذری: نامه فولاد به سازمان لیگ نباید به کسی بَر بخورد، اجازه استعلام و اعتراض را از همه سلب نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: نامه فولاد به سازمان لیگ نباید به کسی بَر بخورد، اجازه استعلام و اعتراض را از همه سلب نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید