آذری جهرمی: چرا باید از استقلالی ها عذرخواهی کنم؟

به گزارش سفر به آنتالیا، پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر با 5 گل و مثل همیشه توییت حمایتی وزیر ارتباطات از تیم سرخپوش. در سال های اخیر همیشه وزیر جوان علاقه اش به تیم پرسپولیس را نشان داده است. او وارد کل کل های هواداری هم شده و چون فعالیت گسترده ای هم در توییتر دارد بیشتر کل کل هایش را آنجا منتشر می نماید.

آذری جهرمی: چرا باید از استقلالی ها عذرخواهی کنم؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، آذری جهرمی که از بازی تیم مورد علاقه اش بسیار خشنود بود توییت نموده بود کهچه حیف بازی 6 گل نداشت، البته این رکورد فقط برای استقلال است.اظهار نظری که باعث شد تا در فضای مجازی انتقاد تند آبی ها را به همراه داشته باشد. آنها از وزیر جوان خواسته بودند تا از طرفداران استقلال عذرخواهی کند. اتفاقی که دوباره واکنش او را به همراه داشته و گفته است:چرا باید عذرخواهی کنم؟ او در گفت و گویی از این حرف زده که شما ناراحت نباشید چرا که فحش این اتفاق را دارم من می خورم! مگر چه اتفاقی اتفاق افتاده است؟ یک تیم قهرمان شده است، ما هم حرف زدیم. فحشش را به من می خواهند بدهند، چرا شما ناراحت هستید؟ من حرفم را مودبانه و محترمانه زدم. این که فحش می دهند تقصیر من نیست.چرا باید عذر خواهی کنم؟ مگر توهین کردم؟ مگر تاریخ را من رقم زدم؟ مگر آقای خلیل زاده ننوشت آرزوی شما خاطرات ماست؟ او به من زنگ زد و گفت می خواهم مطلبی را منتشر کنم و من هم گفتم ایرادی ندارد. آنها هم حق دارند.

جهرمی این را گفت و ادامه داد:آقای فنونی زاده هم مطلبی نوشت، ما حتی با این فرد چند جلسه فوتبال بازی کردیم و با هم دوست هستیم. فضای ورزش جوانمردانه است و هر کُری مودبانه ای ایرادی ندارد. من گفتم هر استقلالی علیه من کری خواند شما پخش کنید، من اصلا ناراحت نمی شوم. من هم یک جوان هستم و بی ادبی نکردم، جمله دوم من طوری بود که یک عده گفتند آقای وزیر شما درست گفتید دو ستاره استقلال دست نیافتنی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1543

به "آذری جهرمی: چرا باید از استقلالی ها عذرخواهی کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی: چرا باید از استقلالی ها عذرخواهی کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید